NIEBIESKI NOSEK Przytulanka KRECIK Maskotka
NIEBIESKI NOSEK Przytulanka KRECIK Maskotka
Pluszaki z serii Przyjaciele Niebieskiego Noska są wykonane z miłych w dotyku, dobrych jakościowo i bezpiecznych dla dziecka materiałów, co sprawia, że będą idealne nawet dla półtorarocznego maluszka.
19.90PLN18.90PLN
NIEBIESKI NOSEK Przytulanka MAŁPKA Maskotka
NIEBIESKI NOSEK Przytulanka MAŁPKA Maskotka
Pluszaki z serii Przyjaciele Niebieskiego Noska są wykonane z miłych w dotyku, dobrych jakościowo i bezpiecznych dla dziecka materiałów, co sprawia, że będą idealne nawet dla półtorarocznego maluszka.
21.90PLN
Bestway POKRYWA PLANDEKA na BASEN STELAŻOWY 366cm
Bestway POKRYWA PLANDEKA na BASEN STELAŻOWY 366cm
- Pasuje do basenów stelażowych Steel Pro o średnicy 366 cm - Materiał: PE, W komplecie lina zabezpieczająca pokrywę - Otwory odpływowe zapobiegające gromadzeniu się wody
39.90PLN38.90PLN
Reklamacja towaru

REKLAMACJA PRODUKTU

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

pisemnie na adres: ul. Brukowa 14, 91-341 Łódź;

w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@toysplanet.pl;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Brukowa 14, 91-341 Łódź. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 7.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel