NIEBIESKI NOSEK Przytulanka NOSOROŻEC Maskotka
NIEBIESKI NOSEK Przytulanka NOSOROŻEC Maskotka
Pluszaki z serii Przyjaciele Niebieskiego Noska są wykonane z miłych w dotyku, dobrych jakościowo i bezpiecznych dla dziecka materiałów, co sprawia, że będą idealne nawet dla półtorarocznego maluszka.
21.50PLN
NIEBIESKI NOSEK Przytulanka MAŁPKA Maskotka
NIEBIESKI NOSEK Przytulanka MAŁPKA Maskotka
Pluszaki z serii Przyjaciele Niebieskiego Noska są wykonane z miłych w dotyku, dobrych jakościowo i bezpiecznych dla dziecka materiałów, co sprawia, że będą idealne nawet dla półtorarocznego maluszka.
21.90PLN
TEKSTA ROBOPIESEK Pies ROBOT Sterowany Głosem COBI
TEKSTA ROBOPIESEK Pies ROBOT Sterowany Głosem COBI
Inteligentny Robot Piesek piątej generacji. Nowość: Ma funkcję rozpoznawania głosu!
266.00PLN
Reklamacja towaru

REKLAMACJA PRODUKTU

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

pisemnie na adres: ul. Brukowa 14, 91-341 Łódź;

w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@toysplanet.pl;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Brukowa 14, 91-341 Łódź. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 7.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij